Morellato, Strana 2
Mladý Ital Giulio Morellato začal v roce 1930 jako hodinář. Po letech navrhování a výroby kožených pásků a hodinek si ale uvědomil, že jej hodinářské řemeslo příliš nenaplňuje. Pustil se proto do pro něj tehdy zajímavější a výdělečnější činnosti: ruční výroby stříbrných a zlatých šperků. Heslem jeho značky se v následujících letech stala věta „Šperk na celý život“. Guilio se totiž soustředil na výrobu vysoce odolných a jednoduchých šperků, ze kterých se dámy a následně i pánové mohly těšit každý den. Tento přístup k výrobě šperků byl v té době naprosto revoluční a obletěl celý svět. Svému mottu však značka ze 100 % dostála až s prvními moderními šperky z ušlechtilé oceli. Až ocelové šperky jsou totiž díky své odolnosti a jednoduchosti vhodné ke každodennímu nošení.
Mezinárodní úspěch přišel až na přelomu století, kdy už byla firma v rukou další generace Morellatů. S ocelovými šperky již klenotnická velmoc díru do světa udělala a začala tak hledat nové výzvy. Morelattiho dědici nešli pro nápad daleko a rozhodli se inspirovat původní ideu svého předka: luxusní dámské a pánské hodinky. Elegantní Giuliovi výrobky vyzbrojili bytelnou konstrukcí z čeho jiného než z ušlechtilé oceli.
Stránka 2 z 2 - 49 položek celkem